Kereta Sewa Johor Bahru

King Car Rental ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Johor Bahru, Johor. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Johor Bahru, Johor.
Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Johor. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.





Monday 9 December 2019

BERCUTI DI JOHOR : 3 TEMPAT MURAH WAJIB PERGI DI JOHOR !!


Bila datang Johor ni kalau 1 malam saja tido memang tak puas, sebab banyak sangat tempa-tempat menarik yang ada dekat johor yang tak semua orang tahu dan pergi. Yang diorang sibuk pergi tu legoland, desaru coast dan banyak lagi. Ni belum cerita lagi shopping mall yang bersepah-sepah ada kat Johor ni tumbuh bak cendawan lepas hujan. Eh? Hahahaha so sebagai orang Johor admin nak tunjuk beberapa tempat yang korang seriusss WAJIB selitkan waktu bercuti kat sini atau datang Johor ! WAJIB k !



1. ZOO JOHOR

Bosan laa pergi zoo je, ye kalau ko datang dengan kawan-kawan apa barang pergi zoo kan baik g pulau. TAPI untuk yang family korang kena datang zoo Johor ni. Binatang? Banyakk taww kalau budak2 tengok kucing pon suka kalau g zoo ni mau melompat. Sebab apa WAJIB pergi? yelaa tiket baru RM2-3 jee..murah tak?Murah gilerrr berbaloi dengan harga lagi-lagi kalau ada family yang ramai tuu..


2. MASJID SULTAN ABU BAKAR

Masjid yang mempunyai reka bentuk yang menarik ni dengan mempunyai 4 buah menara yang menyerupai beberapa buah masjid di negara-negara Asia Barat terutamanya di Mesir terletak dekat betul-betul depan Zoo Johor tuu. Menaranya berbentuk 2 tingkat bulat di atas dan empat persegi di bawah serta berkubah.

Jadi, lepas penat melayan anak-anak main dekat zoo tu boleh laa melintas untuk ke Masjid ni, masuk pon PERCUMA jee tak perlu bayar, boleh laa berehat dan sembahyang siap2 kan bila masuk waktu tu.


3. COUNTRY GARDEN DANGA BAY

Lepas dah siap2 solat dan rehat korang boleh terus ke tempat lepak hipster kat Johor ni, sini boleh makan-makan juga banyak kedai makan dan ada shopping mall 1 baru nak buka. Sini pon masuk free jee sambil2 anak main lari2 atau taman mak bapak boleh laa pekena oren juice kat bar tu sambil tengok kapal mewah dan pemandangan negara seberang Singapore tuu.

Sini pon banyak homestay kalau rasa nak feel2 orang kaya baru takyah sewa hotel duduk je sini banyak apartment.

:
:
:

Macam? Best ke Besk? Jimat sangattt...

Okay ni admin bagi 3 tempat dulu padahal banyak je tempat-tempat best yang free kat Johor korag boleh bawak anak-anak main. Cuma yang ini tempat nya dekat2 je dalam 5 minit perjalanan so takdela penat duduk dalam kereta kan?

Lepas ni kita buat entry untuk tempat makan best atau tempat jalan yang berbayar pulakk...

Walau apa pun kalau nak jimat korang sewa je kereta dengan kiteorang untuk jalan-jalan Johor ni, naik bas atau flight call kereta sewa jb 017-2244 300 berdesup kita hantar..anak-anak pon boleh rasa naik bas ye tak?

Pengalaman anak-anak tuuu nanti dah tua dia bawak pulak kita bejalan..hehehe



0 comments:

Post a Comment