Kereta Sewa Johor Bahru

King Car Rental ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Johor Bahru, Johor. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Johor Bahru, Johor.
Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Johor. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.





Monday 1 April 2024

“ Tak Kan Nak Tunggu Esok Raya Baru Nak Cari Kereta Sewa “

 


Tempahan kereta sewa untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri 2024 telah dibuka untuk tempahan sejak awal Bulan Ramadhan. Masih banyak lagi kenderaan untuk anda pilih mengikut bajet masing-masing. Kereta di syarikat kami paling lama ialah keluaran tahun 2020 taw...semua usia kereta baru 3 tahun confirm selesa dan selamat.


Minimum 4 hari sewaan untuk RAYA 2024

Promosi untuk raya ni kami bagi 1 HARI PERCUMA taw khas untukk orang yang nak balik kampung beraya. So, korang semua dapat pakai dan sewa kereta selama 5 hari masa raya ni tapiu cuma bayar kos untuk 4 hari je, JIMAT TAK? Pejabat dan operasi akan TUTUP selama 3 hari iaitu pada 10hb, 11hb & 12hb April 2024.


Harga Kereta Sewa akan naik di akhir-akhir ramadhan.

Kebiasaan harga akan naik pada aras tinggi, 2 kali ganda atas permintaan yang tinggi dengan kenderaan yang sangat limited. Mengikut pada pengalaman yang lepas-lepas biaa sudah terjadi hehe.. Jadi buat pilihan yang bijak,  kalau buat tempahan awal  boleh jimatkan duit anda kan.

CEPAT-CEPAT TEKAN LINK WASSAP KAMI TERUS !!


Delivery ke mana sahaja sekitar Johor Bahru.😊
“ Anda hello , Kereta Sampai “

0 comments:

Post a Comment