Kereta Sewa Johor Bahru

King Car Rental ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Johor Bahru, Johor. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Johor Bahru, Johor.
Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Johor. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.





Tuesday 19 January 2016

Hyundai Starex Royale Untuk Disewa | Kereta Sewa Johor Bahru



 Terkini keretasewajb.com telah melancarkan versi facelift (dipertingkatkan dari segi rupa dan kosmetik) Hyundai Grand Starex Royale 2015. Ia menawarkan lebih kemewahan dan ciri-ciri praktikal, menjadikannya sebuah kenderaan yang sesuai untuk pelbagai aktiviti termasuk urusan mesyuarat dan perniagaan.


Kerusi Swivel di barisan kedua merupakan pilihan tepat untuk urusan mesyuarat atau perbincangan perniagaan secara bersemuka. Barisan ketiga pula merupakan kerusi sliding dan kerusi tengahnya boleh diturunkan menjadi perehat tangan (armrest) untuk lebih ruang dan keselesaan.





Hyundai Starex adalah salah sebuah kenderaan buatan Korea yang sangat popular di sana. MPV sewa ini mempunyai 11 tempat duduk.

Kawalan penghawa dingin secara berasingan bahagian pemandu dan belakang. Ruang tempat duduk yang selesa dan luas.

Kerusi swivel berputar arah dengan padanan sarung kulit Nappa menyerlahkan lagi fungsi ekslusif Kereta Sewa Starex ini. Kerusi di barisan kedua ini memudahkan sebarang mesyuarat dijalankan.

Dengan pelbagai fungsi-fungsi yang sangat praktikal Kereta Sewa Starex sangat sesuai untuk disewa untuk kegunaan perseorangan, keluarga ataupun korporat.


Kadar sewaan MPV sewa ini boleh dicapai dengan klik "Hyundai Starex Sewa".

Untuk menyewa MPV Starex boleh hubungi 0172244300 

5 comments:

  1. Salam saya nak sewa starex berapa harga sehari?

    ReplyDelete
  2. Salam saya nak sewa starex berapa harga sehari?

    ReplyDelete
  3. Hi saya nak sewa kereta starex sehari berapa?or 3 hari berapa? Bayaran macam mana.. Tolong update. Tq

    ReplyDelete