Kereta Sewa Johor Bahru

King Car Rental ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Johor Bahru, Johor. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Johor Bahru, Johor.
Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Johor. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.





Monday 11 December 2017

Megahome (Electrical & Home Fair) - Kereta Sewa Johor Bahru



Serendah RM9.90! Banyak tawaran Krismas, jenama mega dan pelbagai barangan elektrik & rumah yang menunggu untuk anda hujung minggu ini!

Dengan musim perayaan yang indah di sekitar sudut, Megahome Electrical and Home Fair kembali Krismas ini membawa anda kesepakatan terbaik di bandar dengan banyak jenama berbaris untuk anda! Pameran Megahome yang akan datang merangkumi kedua-dua jenama tempatan dan antarabangsa dengan diskaun hingga 70% yang menjadikannya satu tugas mudah untuk anda melengkapkan rumah impian anda dengan rupa baru!

Lebih daripada 30 jenama mega akan muncul di Pusat Konvensyen Persada Johor; jenama termasuk LG, Samsung, Hitachi, Elba, King Koil, Getha, Rest Alam, Alustil, Hong Lee, Fotile, Rubine dan banyak lagi jenama terkenal!

Masa untuk membeli-belah sehingga penurunan anda bermula dari 8 Disember - 10 Disember 2017! Bermula dari tilam, sofa, kabinet, peralatan elektrik dan sebagainya, bagaimana anda boleh terlepas begitu banyak di bandar?

Sorotan Megahome!
- TV LED Sharp 40 'RM899
- Mivo Handphone RM99
- Midea Rice Cooker RM59
- Pengering rambut Philips RM9.90
- Mugs Porcelain RM1
* T & C terpakai

Megahome (Electrical & Home Fair)
Lokasi: Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada Johor
Tarikh: 8-10 Dis 2017
Masa: 11 pagi - 10 malam

kalau nak pergi jangan lupa sewa kereta dengan kami kereta sewa johor bahru

 

0 comments:

Post a Comment