Kereta Sewa Johor Bahru

King Car Rental ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Johor Bahru, Johor. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Johor Bahru, Johor.
Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Johor. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.





Thursday 16 March 2017

LAGENDA KERETA JEPUN 90-an | KERETA SEWA JOHOR BAHRU

Kereta Jepun telah lama menempatkan nama dalam kalangan peminat automotif tanah air. Adaptasi jenama tempatan seperti Proton dan Perodua terhadap industri automotif adalah pada mulanya berasaskan jenama-jenama kereta Jepun seperti Honda, Nissan, Mitsubishi, Mazda. Acap kali kita melihat merasa rupa bentuk kereta tempatan hampir sama dengan beberapa model buatan Jepun.

Kereta Jepun dipasarkan secara meluas di Asia Tenggara dan mendapat sambutan yang hangat oleh kebanyakan peangguna. Faktor utama adalah kerana kereta buatan Jepun sangat praktikal dan mudah dipandu bagi jalan raya di negara-negara ini, dan jauh lebih murah serta berkualiti berbanding jenama Eropah seperti Volvo, Fiat, Mercedes dan Volkswagen.

Tanpa diduga sekitar tahun 90-an, jenama automotif Jepun menjadi lebih masyhur dari segi prestasi enjin dan kualitinya, dan telah memenangi pelbagai perlumbaan di peringkat dunia. Ramai daripada kita yang masih percaya bahawa tahun 90-an merupakan zaman kegemilangan industri automotif Jepun.

Jom kita mengimbas kembali beberapa model kereta Jepun yang dianggap sebagai lagenda industri automotif yang mungkin anda juga pernah memilikinya. - Credit Media Kereta Sewa Johor Bahru

NISSAN SKYLINE GT-R (R-34)

MAZDA RX-7 FD

HONDA NSX

 SUBARU IMPREZA 22B STI

TOYOTA SUPRA

NISSAN SILVIA S14 (200SX)

NISSAN SKYLINE GT-R (R32)

MITSUBISHI LANCER 

EVOLUTION IV

MAZDA MX-5 (NA) MARK I

HONDA CIVIC

 

 

 

 

 

 

 

 




0 comments:

Post a Comment